קייטרינג לחתונה

19מרץ
2014
0

קייטרינג לחתונה

קייטרינג חלבי לביא מתאם את כל פרטים הקטנים והגדולים של האירוע שלכם, כדי להבטיח אירוע בלתי נשכח. מהתחלה ועד הסוף, אנחנו מוודאים שכל היבט של החתונה שלך התרחש בצורה חלקה.

כאשר אתם בוחרים את מקום החתונה, השיקול הראשון הוא הסגנון של קבלת הפנים. מתכנני האירוע ורכזי החתונה של קיטריינג חלבי לביא יכולים להציע את המיקום האידיאלי לאירוע שלכם מבוססים על החזון שלך וסגנון השירות. פיתחנו מערכות יחסים מתמשכות עם מקומות אלגנטיים ואיכותיים, מרחבי לופט יצירתי, מלונות בוטיק ומרכזי כנסים בולטים. מתאמי החתונה שלנו הם בקיאים באופן מלא בכל מיקום שתבחרו והאופי המיוחד שלו. עם זאת, אם יש לך מיקום ספציפי, אנחנו יכולים לוודא שאנחנו נגשים את האירוע לבדיוק מה שדמיינת.

מקום המפגש האידיאלי כבר נבחר, אנו פונים למוקד מתאבנים, מנות ראשונות שניות ואחרונות, משקאות, קינוחים ועוגת חתונה. קיטריינג חלבי לביא מסייע לכם בכל דרישות התפריט המפורט. כשזה מגיע ל- קייטרינג לחתונה, אנחנו יכולים לספק לך את סוג השרות וסגנון התפריט שיהיה הכי מתאים לטעם ולתקציב שלך.

אורחי חתונה מתכבדים במנות פתיחה טעימים וקוקטיילים יצירתיים עד הזמן ליהנות מהמנה העיקרית. אנו מציעים תפריט רחב, עם אפשרויות מענגות כדי לרצות אותך ואת האורחים שלכם. השפים שלנו הם מומחים בשילוב מושלם של עשבי תיבול ותבלינים טעימים עם מרכיבים טריים ואיכותיים ביותר לבחירה של דגים, ירקות ומרכיבים נבחרים שונים כדי ליצור מנות מענגות במיוחד ממיטב מאכלי הגורמה. הם מציעים גם מבחר נרחב של מאכלים מיוחדים, ובכלל זה צמחוני, ומנות ללא גלוטן. אנו בוחרים את הירקות הטובים ביותר מייצור מקומי ירקות ופירות גינה טריים ודגנים כחלק מהכנת התפריט שלך.

מתכנני החתונה המומחים שלנו יכולים לסייע בבחירת סגנון האוכל המתאים לקבלת הפנים שלך. דוכני מזון באווירה מיוחדת במיוחד מסודרות להפליא לפי בחירתך, ומספקים לכל אורח מגוון רחב של אפשרויות טעימה. או ארוחות ערב רשמיות בישיבה לתת לאורחים שלך להירגע ואילו צוות המלצרים המקצועיים שלנו יגישו את הארוחה במנות מסודרות באופן יצירתי.

שום חתונה אינה מושלמת בלי עיצוב, מוסיקה, פרחים, מפות, כלי כסף מושלמים ועוד. מאוהלים לתאורה, מוזיקאים ושולחנות, קייטרינג חלבי לביא יכול לוודא שהשכרת הציוד לחתונה שלך הן באיכות הגבוהה ביותר. אתה לא צריך לדאוג לשום דבר – אנחנו מטפלים בהתקנה וניקוי, כך שתוכל להתמקד והנות מהחתונה שלך.

קייטרינג לחתונה שלך, מנהלי ומתכנני האירוע שלנו זמינים להתחיל לתכנן את היום המיוחד שלך. פנה אלינו היום כדי לתזמן התייעצות איתנו.