קייטרינג לאירועים מיוחדים

19מרץ
2014
0

קייטרינג לאירועים מיוחדים

קייטרינג חלבי לביא לאירועים מיוחדים בבית, בבית הכנסת, לחברות עסקיות, מסיבות גן, אירועי מיתוג, מסיבות השקה, הנפקות בבורסה ועוד.

אירועים מיוחדים בבית הם דרך נפלאה לחגוג ימי הולדת, ימי נישואים, מסיבות אירוסין, שבת חתן, מסיבות רווקים ורווקות חגיגות חג או ערב ראש השנה והסדר בפסח. כל מארח ומארחת מקווים ליצור אירוע מיוחד שישאיר זיכרון מתוק אצל האורחים שלו. קייטרינג יכול לספק את כל המרכיבים הדרושים כדי להנות מחגיגה מדהימה. אנו מציעים מגוון רחב של אפשרויות הסעדה שכוללים מגשי אירוח גורמה, דוכני מזון או ארוחה מסודרת בישיבה עם מנות פתיחה ראשונות ואחרונות ובר משקאות עשיר. אפשרויות ארוחות בוקר, צהריים וערב יצירתיות. מגוון רחב של קינוחים מענגים ערבים לכל חיך. חבילות הבר שלנו כוללות שתייה חמה, סודה, משקאת קלים, בירה ויין ,ואפשרויות משקאות אלכוהוליים איכותיים ביותר וכל דרישה או הצעה מיוחדת של הלקוח תתקבל בברכה. צוות המלצרים והברמנים שלנו מנוסה בסוג אירועים כזה שתוכל ליהנות באירוע שלך. התקשר אלינו היום כדי לקבל הצעת מחיר מותאמת אישית למסיבת הבית הבאה שלך. המטרה שלנו היא לשפר את האווירה לאורחים עם תפריט שהוא חוויה קולינרית לגרות את החושים ושרות מושלם.

אירועים חגיגיים בבית הכנסת ברית, בר/בת מצווה , עלייה לתורה, שבת חתן וכו. היא משימה מאתגרת עבורכם אבל השאירו לנו לשבור את הראש. קייטרינג חלבי לביא יתכנן את התקציב שלכם להיות יצירתי הוא אחד המפתחות לאירוע מוצלח והמטרה שלנו היא לעזור לך להפוך את האירוע שלך לבלתי נשכח וטעים. אנחנו מציעים את כל הציוד הדרוש ומפרט עשיר של צורת הגשה מ- מגשי אירוח גורמה, דוכני מזון ועד ארוחה בישיבה. אנחנו דואגים להכל צוות המתאמים ומנהלי האירוע אחראים לכל הלוגיסטיקה. דואגים לקיים את האירוע ולתאם עם בית הכנסת לביצוע אירוע מושלם אתם רק מוזמנים להגיע ולהנות מהאוכל הטעים והשרות שלנו. יש לנו שנים של ניסיון בעבודה עם אירועים מסוג זה. המטרה שלנו היא לשפר את האווירה לאורחים עם תפריט שהוא חוויה קולינרית לגרות את החושים ושרות מושלם.

אירועי מיתוג ומסיבות השקה של חברה חשובות יותר מתמיד לעסק שלך להיות מוכר בעולם התחרותי של היום. זה חשוב בשוק של היום כדי ליצור כמה שיותר באז מרגע השקת המוצר או השרות החדש שלכם. אנחנו יכולים לספק מגוון רחב של שירותים שיהפכו את התכנון שלך לקל יותר ואת האירוע שלכם מוצלח יותר. קייטרינג עם תפריט עשיר ומודרני צוות מיומן של מלצרים ומתאמי אירועים, תאורה, עיצוב, בימוי ובידור. אנו יכולים לספק לך פתרונות כדי להפוך את האירוע שלכם מושלם. המטרה שלנו היא לשפר את האווירה לאורחים עם תפריט שהוא חוויה קולינרית לגרות את החושים ושרות מושלם וכמובן ליצור באז בלתי נשכח שהלקוחות שלכם לא ישכחו.