קייטרינג חלבי לאירועים

19מרץ
2014
0

קייטרינג חלבי לאירועים

קייטרינג חלבי לביא מספק שירות יוקרתי לאירועים מיוחדים ללקוחות האנינים של היום. הופכים אירועים משפחתיים פרטיים, אירועים עסקיים, מסיבות קוקטייל ואירועים מיוחדים מאירועים משותפים לחגיגות יוצאות דופן, ייחודיות. קייטרינג חלבי אשר מספק ללקוחות תפריט יוצא דופן ושירות לקוחות יוצא מן הכלל לחוויה בלתי נשכחת.

כשזה מגיע לצרכי קייטרינג של חברות עסקיות ותאגידיים פרטיים וציבוריים, קייטרינג חלבי לביא יכול לעזור לך לתכנן את האירוע כולו. מארוחות אלגנטיות של פגישות עסקיות, ועידות, תערוכות, כנסים, השקות וחגיגות מיוחדות, אתה יכול להראות לאורחים והעובדים שלך עד כמה הם חשובים להצלחה. התפריטים הרחבים שלנו מציעים מגוון רחב של מנות מפתות וקינוחים בטוחים כדי לספק את החיך של האורחים. התפריטים שלנו הם גמישים ויכולים להכיל מגוון של סגנונות הגשה – דוכני מזון, בר אקטיבי, מזנונים, ארוחה בישיבה ועוד.

קייטרינג חלבי לביא גם מציע שירותים נוספים, כדי להשלים את אירוע של החברה שלך. השכרות, כגון אוהלים, כסאות, מצעים, פרחים, תאורה ועיצוב יכולות להיות מסופקות בקלות. מתכנני האירוע שלנו גם עובדים עם בדרנים מובילים, צלמים וצלמי וידאו בתוך השטח כדי לעזור לכם לתכנן אירוע בלתי נשכח בשיתוף פעולה הדוק.

קייטרינג חלבי לאירועים שמתמחה באירועים בקנה מידה אשר מספק את הדרישות שלכם וכמובן עם פתרונות אירוח נוספים כמו ציוד, כח אדם ומומחיות כדי לטפל באופן מקצועי באורחים שלכם. זכרו! אתם מעוניינים להשיג את כל הפתרונות לאירוע שלכם תחת אותה קורת גג על מנת לחסוך לכם זמן וכאב ראש בהתרוצצות מחברה לחברה. קייטרינג חלבי לאירועים עסקיים ופרטיים שגם מספק פתרונות נוספים לאירוע שלכם כמו דוכני מזון (בר אקטיבי) ו- מגשי אירוח.

כיום ישנה דרישה הולכת וגדלה לקייטרינג חלבי בכל סוג של אירוע. סוג כזה של מזון מציע לנו מגוון עצום של מזון מן הצומח והחי כמו פירות, ירקות, דגים ועוד וכמובן אפשרויות בלתי מוגבלות לקינוחים מובחרים על בסיס חלב. היתרון העיקרי של המרכיבים האלו שהם דלי שומן, עשירים בוויטמינים, נטולי כולסטרול ושומן רווי. מודעות הציבור הולכת וגדלה כיום לכמות המזיקים (שומן רווי, כולסטרול וכו) שיש בבשר התעשייתי ולכן יותר ויותר בעלי אירועים ואולמי שמחות מזמינים קייטרינג חלבי לאירוע.

קייטרינג חלבי לאירועים מספק תפריטים מגוונים וטעימות לאירוע המיוחד שלך. אל תשכח, קייטרינג שמתמחה בתפריטים מותאמים אישית, כך שאם לא מצאת בדיוק את מה שאתה מחפש, יועצי הקייטרינג שלנו והשף שלנו יכולים לעזור לך ליצור את התפריט המושלם עבורך!

קייטרינג חלבי לאירועים עם תעודות פיקוח של משרד הבריאות ועם תעודות כשרות. קייטרינג אשר נמצא ברישוי ופיקוח על ידי משרד הבריאות המקומי, ולא נמצאו שום רשומות של תלונות קודמות, בעיות ובדיקות. זה נחשב בדרך כלל מידע פתוח לציבור.

המחירים שלנו סבירים, גמישים לכל תקציב ומשולבים יחד עם החבילות המגוונות שלנו כדי להפוך אותנו לבחירה המושלמת עבורך. צור קשר עוד היום ובואו נתחיל לתכנן את אירוע החברה הבא שלך!

אתם מוזמנים לעיין במחירונים ובתפריט שלנו ולבחור את התפריט שלכם ראו בעמוד הבית עבור מחירוני מגשי אירוח וארוחות בוקר ובדף הצעות לתפריטים מחירונים לתפריטים שונים.