דוכני מזון במרכז

19מרץ
2014
0

דוכני מזון במרכז

הטרנד החדש שכובש את העולם עכשיו אצלך באירוע!

ברוכים הבאים לטרנד החם ביותר בקייטרינג: דוכני מזון או בר אקטיבי. זהו פשוט מיקס מסוגנן של מזנון עשיר וגדול עם צורת ישיבה אלגנטית, אורחים יאהבו את החלופה זו. דוכני מזון עם מגוון טעמים, אבל בלי תחושת קפיטריה או מזנון מרושל וצפוף. קייטרינג חלבי לביא מספק שירותי דוכני מזון במרכז שמאפשרים להציע לאורח שפע רב של אפשרויות סוגי מזון אתני, דל שומן, נטול גלוטן, לא מתובלן ועוד וכך לרצות את כולם בקהל. פרישה של מגוון עשיר של מאכלים עשירים, נגיסות קטנות שונות כדי לספק את החיך של כולם.

שירותי קייטרינג חלבי כשר במרכז איכותיים, מחוייבים לעשות את החתונה שלך, אירוע חברה או אירוע מיוחד אחר ללהיט. כחברת קייטרינג המובילה באזור המרכז, אנו מציעים מערך מלא של שירותי קייטרינג שיתאים לתכנון שלך.

אם ההארחה באירוע שלכם היא עם מזנון משעמם וצפוף או ארוחה יקרה בישיבה, אז לא הגיע זמן למצוא אלטרנטיבה מסוגננת ומתוחכמת כדי להאכיל את האורחים שלכם?

הסיבות הבאות בודאי ישכנעו אתכם לבחור דוכני מזון לאירוע שלכם. דוכני מזון מאפשרות להציע לאורח שפע רב של אפשרויות סוגי מזון אתני, דל שומן, נטול גלוטן, לא מתובלן ועוד וכך לרצות את כולם בקהל כולל את השכנה שהיא אלרגית לסוגי מזון מסויימים או את הבוס השמן שלך שאוהב לזלול פנקייקס שוקולד. את מבינה את הרעיון עם דוכני מזון, את יכולה לפרוש מגוון עשיר של מאכלים עשירים, נגיסות קטנות שונות כדי לספק את החיך של כולם. דוכני מזון חסכוניות יותר תתפלאו לשמוע אבל הם חוסכים כלים מלצרים ועוד. עם דוכני מזון האורחים שלכם מסתובבים וזה מאפשר יותר דינמיקה בקהל. מזנון עם תור ארוך ודביק ידוע לנו כסיוט לכל אורח, דוכני מזון או בר אקטיבי הם לא סרט נע ודביק של מזון אלא תחנות שמפוזרות ומספקות סוגי מזון שונים.

קייטרינג חלבי לביא מספק תפריטים מגוונים וטעימות לאירוע המיוחד שלך. אל תשכח, קייטרינג שמתמחה בתפריטים מותאמים אישית, כך שאם לא מצאת בדיוק את מה שאתה מחפש, יועצי הקייטרינג שלנו והשף שלנו יכולים לעזור לך ליצור את התפריט המושלם עבורך!

כיום ישנה דרישה הולכת וגדלה ל- קייטרינג חלבי בכל סוג של אירוע. סוג כזה של מזון מציע לנו מגוון עצום של מזון מן הצומח והחי כמו פירות, ירקות, דגים ועוד וכמובן אפשרויות בלתי מוגבלות לקינוחים מובחרים על בסיס חלב. היתרון העיקרי של המרכיבים האלו שהם דלי שומן, עשירים בוויטמינים, נטולי כולסטרול ושומן רווי. מודעות הציבור הולכת וגדלה כיום לכמות המזיקים (שומן רווי, כולסטרול וכו) שיש בבשר התעשייתי ולכן יותר ויותר בעלי אירועים ואולמי שמחות מזמינים קייטרינג חלבי לאירוע.

המחירים שלנו סבירים, גמישים לכל תקציב ומשולבים יחד עם החבילות המגוונות שלנו כדי להפוך אותנו לבחירה המושלמת עבורך. צור קשר עוד היום ובואו נתחיל לתכנן את אירוע הבא שלך!