קייטרינג חלבי לביא משלוחי אקספרס במגשי אירוח מה הוא?

13מאי
2014
0

קייטרינג חלבי לביא משלוחי אקספרס במגשי אירוח מה הוא?

המפגש בין עולם הקונדטוריה והאפייה מפגיש מדע מדויק וסדר תהליכים אשר מאפיין את עולם הקונדטוריה לבין המטבח הקר הים תיכוני שבו שפע סלטים מרעננים ומעדנים המורכבים מפיסגת המאפים הן המתוקים והמלוחים ב- מגשי אירוח שגורמים לכל ביס להיות חלומי תארו לכם מיני ביסקוטי קלוי בתנור אבן משוח בשמן זית איכותי קונפי של שום וחמאה עם טפנד זיתים או פסטו אגוזי מקדמיה וגבינת סנט מור לצד כוס יין אדום ופירותי מממממ יאמי!!!! על גבי מגשי אירוח. כן מרענן טעים ובריא מגוון ענק של ירקות טריים מגשי האירוח אורגניים לצד מאפים ביתיים עשירים ונימוחים על גבי מגשי האירוח שנעשים בהקפדה לפי מיטב המסורת הצרפתית עם הרבה חמאה מזוקקת מעניקים טעם שקשה לשכוח!!!

 

מגשי האירוח שלנו

תזמון תזמון לקראת האירוע המיוחל במגשי אירוח כי הטריות היא החלק העיקרי אשר קובע את הטעם הסופי על גבי מגשי האירוח שיתוף פעולה מלא עם המטבח הטוקסני בתחום הפסטות והפוקאצינות במגשי אירוח המיוחדות שלנו שמזכירות את אחת המסעדות  בפירנצה ניוקי עשוי כהלכה טוטליני פטוציני קנלוני וקלצונה במגשי אירוח מרכיבים לכם:

תפריט עשיר במגשי אירוח לצד הדגים המובחרים טונה אדומה סביצה סלומון או סושי לברק מצופה בפנקו במגשי אירוח עם שלל רטבים חמאתיים ואגוזים טחינה ירוקה וקסומה על גבי מגשי אירוח. בפחמימות נפגוש קינואה ובורגול איטריות אורז קוסקוס דק אסיאתי רענן עדשים שחורות ואפונת גינה ירוקה על גבי מגשי אירוח ממש חגיגה שפע גבינות הבוטיק שיש בארצנו תורם רבות למטבח החלבי ויוצר עבורנו חווית טעמים נוספת על גבי מגשי האירוח המסודרים למופת קשקבל תורכי בולגרית מעודנת בייבי מוצרלה והפרמזן הישראלי גבינות העיזים וחלב הכבשים שמשתלבות נהדר על או בתוך מאפה קטן ונימוח בתוך כריך בריוש או פשוט על מגשי אירוח בליווי אגסי ותפוחים בקרמל קשה להתאפק.

בשנים האחרונות נוצר צורך הן בישיבות עסקים וארוחות מיוחדות במגשי אירוח הן בעבודה והן במיגזר הפרטי צורך למזון אחר מלבד מאפים שמנים עטירי כולסטרול ושומן טרנס אשר נעשים במכונות חלודות שמנסות לספק את הרעב האנושי נוצר צורך למשהו יותר פרשי קליל ומזין שאחרי אכילתו אפשר להמשיך לעבוד ולהנות מטעמים איכותיים במגשי אירוח שלנו מגשי האירוח שלנו עם שלל מנות מעוצבות שמונחות בסדר מופתי ואסתטיקה מרהיבה לעין במטבח החדשני אשר מספק כל פעם חוויות ארוח על גבי 50 60 סוגי מגשים שמגיעים בליווי סלטים ואפילו ערכת כלים יוקרתית הניתנת למיחזור.

מגשי האירוח יכולים להגיע אליכם בכל שעות היום במישלוחי אקספרס היישר למסיבה או ליום ההולדת או הברית אשר אתם חוגגים לילדכם האהוב בתוספת כמובן שתייה רעננה וערכת כלים. מפוארת המוכנה לעריכה מלאה של האירוע הזמינו ההנאה מובטחת!!!!!