קייטרינג חלבי

10מרץ
2014
0

קייטרינג חלבי

כיום ישנה דרישה הולכת וגדלה ל- קייטרינג חלבי בכל סוג של אירוע. סוג כזה של מזון מציע לנו מגוון עצום של מזון מן הצומח והחי כמו פירות, ירקות, דגים ועוד וכמובן אפשרויות בלתי מוגבלות לקינוחים מובחרים על בסיס חלב. היתרון העיקרי של המרכיבים האלו שהם דלי שומן, עשירים בוויטמינים, נטולי כולסטרול ושומן רווי. מודעות הציבור הולכת וגדלה כיום לכמות המזיקים (שומן רווי, כולסטרול וכו) שיש בבשר התעשייתי ולכן יותר ויותר בעלי אירועים ואולמי שמחות מזמינים קייטרינג חלבי לאירועים.

חברת קייטרינג לביא מנוסה ובעלת מוניטין המציעה תפריט מגוון וסגנון ייחודי והרבה קסם ביצירות מופת קולינאריות מתוך מפגש יצירתי בין עולם הקונדיטוריה והמטבח הישראלי הכשר. עם מגוון פתרונות אירוח תוך הקפדה על חומרי גלם טריים ומשובחים אשר מוגשים אליכם בשלל אפשרויות, טעמים ומרקמים. עם אפשרות לטעימות מקומיות ורשימת לקוחות ממליצים וזכרו שום כמות של פרסום יכולה להחליף המלצה טובה ומוכחת.

קייטרינג חלבי כשר שמתמחה באירועים בקנה מידה אשר מספק את הדרישות שלכם וכמובן עם פתרונות אירוח נוספים כמו ציוד, כח אדם ומומחיות כדי לטפל באופן מקצועי באורחים שלכם. זכרו! אתם מעוניינים להשיג את כל הפתרונות לאירוע שלכם תחת אותה קורת גג על מנת לחסוך לכם זמן וכאב ראש בהתרוצצות מחברה לחברה. קייטרינג שגם מספק פתרונות נוספים לאירוע שלכם כמו דוכני מזון (בר אקטיבי) ו- מגשי אירוח לשבת חתן, חינה, מקווה, בר מצווה בבית כנסת וכו.

קייטרינג חלבי לביא מספק תפריטים מגוונים וטעימות לאירוע המיוחד שלך. אל תשכח, קייטרינג שמתמחה בתפריטים מותאמים אישית, כך שאם לא מצאת בדיוק את מה שאתה מחפש, יועצי הקייטרינג שלנו והשף שלנו יכולים לעזור לך ליצור את התפריט המושלם עבורך!

קייטרינג כשר למהדרין עם תעודות פיקוח של משרד הבריאות ועם תעודות כשרות. קייטרינג חלבי כשר אשר נמצא ברישוי ופיקוח על ידי משרד הבריאות המקומי, ולא נמצאו שום רשומות של תלונות קודמות, בעיות ובדיקות. זה נחשב בדרך כלל מידע פתוח לציבור.

המחירים שלנו סבירים, גמישים לכל תקציב ומשולבים יחד עם החבילות המגוונות שלנו כדי להפוך אותנו לבחירה המושלמת עבורך. צור קשר עוד היום ובואו נתחיל לתכנן את אירוע החברה הבא שלך!

אתם מוזמנים לעיין במחירונים ובתפריט שלנו ולבחור את התפריט שלכם ראו בעמוד הבית עבור מחירוני מגשי אירוח ו – ארוחות בוקר ובדף הצעות לתפריטים מחירונים לתפריטים שונים.